almost famous

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-05 klockan 03:58:52.

idag (läs: igår) var en psykist rörig dag. matmässigt gick det bra mot kvällen för min sambo tyckte jag skulle äta middag (färdig matpaj från Felix - 550 kcal) och sen var det kalaset, där blev det bulle, tårta och sådant som bjuds.

det var fint att träffa mina syskon med respektive och allra främst mina brorsöner. så det var lycka. men sen var ångesten där och jag ville hem hela tiden.

väl hemma fick jag en våg av inspiration och energi som var veckor sedan jag kände. blev att plocka lite och städa.

gjorde även en plan för den närmsta veckan med saker jag ska lyckas göra varje dag. handlar främst om träning, plugg och hemsida. ska lägga till saker som dusch och liknande imorgon.

har redan ångest inför måndagen.

önskade att det var jag som fick sparken och inte hon.. jag vill ju inte ens vara kvar men är billigare att ha kvar.

imorgon tänkte jag bli mer aktiv här och skriva lite mer under dagarna och även berätta mina planer.

"Your dreams come true when you act to turn them into realities." - Anonymous


Kommentarer
Postat av: Minus

sv; Bra idé... får börja städa haha. Tror faktiskt vi har riskakor i skafferiet! :) Dock onyttiga tror jag... men får kolla.

2012-02-05 @ 14:32:02
URL: http://minus.webblogg.se/
Postat av: (Eve)

sv: för mig började jag testa bolltäcke när jag var inlagd, och det funkade i början men effekten avtog efter ett tag så se till att du testar i flera veckor innan du väljer. :)

2012-02-05 @ 15:04:01
URL: http://livetsomeve.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0