brist på ork

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-23 klockan 17:49:46.

har varit riktigt dålig på att blogga den senaste tiden då jag känt mig både illamående och hängig, har inte varit någon fröjd att gå upp på morgonen heller. tror jag håller på att bli sjuk..

ska enligt min PT gå till gymmet idag men som jag känner mig nu så vill jag bara hem och sova.. kämpa mig upp imorgon och jobba sista inför helg.

jag hatar verkligen att spy och med det illamåendet jag känner just nu så känns det som att det ligger där och lurar. komiskt då jag har diagnosen bulimi.

längtar faktiskt tills min sjukskrivning även om jag fasar över det också.. rädd för att påbörja vården, rädd för att vara tjockas, förbannat rädd för att äta tillsammans med smala anorektiker och jävligt rädd hur min familj och arbetsplats ska reagera. även rädd över hur ekonomin kommer se ut, speciellt med tanke på alla skräckhistorier man hört ang. försäkringskassans utbetalningar.

ska lägga mig i soffan och kolla film nu när jag kommer hem, om jag piggnar till så kör jag en omgång med Jillian Michaels!


Kommentarer
Postat av: Johanna Larsson

Du behöver inte vara rädd för att äta med smala anorektiker... haha. Men jag förstår hur du känner, så känner ju jag med.

Men på öppenvården behandlar man ju både anorektiker, bulimiker och personer med BED. Det är ju inte bara anorektiker med BMI 11. Haha då skulle jag dö! Jag skulle aldrig gå behandling då :P Jag lever lite på att det finns större människor än mig ;)

2012-02-24 @ 10:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0