burr

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-06 klockan 07:26:17.
det är verkligen jätte kallt, jag hade dubbla täcken inatt.
känner mig lite stel i musklerna idag efter yogan igår, men skönt var det.
ska köra på det idag igen men även mage och ben. så en timmes träning då jag hann med att diska igår, vilket
ingår i dagens planer. ska berätta mer om  min veckoplanering ikväll!

nu sitter jag och äter frukost. blev mini yoghurt med havrefras, tea, en clementin och sen ett glas äppeljuice.
intaget blev 300 kcal på bara frukosten. äppeljuicen var egentligen inte planerat men jag var sugen på det
så jag då tog jag det.

dagens intag kommer bli mellan 500-600, kanske inte det bästa men vill variera mitt intag
och igår var det mindre än 500 kcal.

planerade dagens intag nu inatt, ska börja göra det nu igen för det får mig att ha mer kontroll och då blir det
dagen bättre. chansen till hets mindre.. frågan är förresten, jag har inte hetsat på snart en vecka?

nu måste jag äta upp min frukost och göra mig klar för jobbet! ha en fin dag vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0