eak - klass mot klass

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-09 klockan 08:20:27.

jag har bestämt mig för att åka till min vän, kan vara bra att variera kaloriintaget lite och jag måste försöka leva ändå. frukosten 120 kcal, lunch 110 eller 130 beroende på vad det blir och middag blir vad det bjuds på.

min man är åter hemma så måste försöka planera och vara bestämd med vad jag ska äta!

annars så funkar dmaa:t riktigt bra, åt knappt något av kvällsfikat så det var perfekt och jag hade inte svårt att sova heller även om jag tog det så pass sent.

nu snart vid jobbet och om vi inte hörs idag, hoppas ni får en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: +

sv: tja.. det var väl typ frågor och så fick man klicka i vad man tyckte stämde överens bäst. typ: "är du rädd för att gå upp i vikt?" nejmen.. ja. lite så.



bor inte vid stockholm så nej ^^

har diagnosen UNS. är väl ganska nervös och

orolig men känner att jag behöver det här. +

att de tänker inte ge mig mer hjälp om jag inte tar emot den här.

2012-02-09 @ 15:11:40
URL: http://tystasteg.blogg.se/
Postat av: Minus

TACK! :)

Och jag har gått ner ytterligare 0.4 kilo enligt vågen imorse och nu efter lunch! :)

Ser ut som bra tankar om frukost och lunch :)

2012-02-09 @ 15:38:17
URL: http://minus.webblogg.se/
Postat av: Minus

Varsågod! Dessa var faktiskt väldigt goda :)

2012-02-10 @ 12:42:46
URL: http://minus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0