imogen heap - hide and seek

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-05 klockan 17:24:47.
har nu pluggat 30 minuter till högskoleprovet, fixat med hemsidan i 30 minuter, städat i ca. 30 min genom att rensa och fixa med min garderob och nu tvättar jag några klädesplagg för hands.

när min sambo gått hemifrån skall jag testa yoga för första gången, ska bli ytterst intressant, för om jag förstått så är det svårt men när man väl kommit in i det ska det vara bra både för kropp och själ. vilket är väl behövligt.

insåg precis att det är över en månad innan jag ska till capio, undra hur mycket jag kan lyckas gå ner tills dess. sist jag var där vägde jag 73 kg, dock slapp jag berätta min vikt. ponera att jag skulle nå 63 kg tills dess, undra hur resonemanget hade fortlöpt. dock då jag på 70.3 kg just nu, så har jag inte ens planerat att gå ner så snabbt tills om en månad. hade tänkt att inom fem månader (till den 1 juni) ha nått en vikt mellan 60-63 som är stabil.

detta betyder en viktnedgång på >10 kg under loppet av ett halvår. visst skulle jag nog nå en längre vikt men jag måste vara realistisk. jag har en tendens att gå upp i vikt under de värsta hetsperioderna.

och med capio sen så vet jag inte hur viktnedgången kommer se ut, de har dock påpekat att man i flesta fall går ner i vikt vid deras behandling av bulimi när man ligger på den övre delen av normalvikt.

nu ska jag sluta svamla, ha det fint vänner.



Kommentarer
Postat av: (Eve)

sv: har du sett dr. who? :)

2012-02-05 @ 18:30:55
URL: http://livetsomeve.blogspot.com/
Postat av: Morrfin.

fast det måste väl vara skönt med hjälp?

2012-02-05 @ 23:16:01
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Minus

Bilden <3

2012-02-08 @ 14:59:18
URL: http://minus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0