laxering och tårta

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-04 klockan 11:41:01.

ligger i soffan och väntar på att dulcon ska kicka igång påriktigt.

idag är det kalas för att min far fyller år och då blir det självklart tårta. tänkte ta något litet nu och till lunch och sen tårta. vill inte chocka magen och tarmarna så att de tar upp allt skit ur tårtan.

jag kommer inte ha möjlighet att spy efter tårtan.

har inte berättat men det är så att min lillasyster är nyligen utbildad PT så imorgon ska vi köra ett pass på gymmet och sen blir det uppföljningar så då kommer jag bli mer motiverad att träna.

hon ska även lägga upp ett program som jag ska ha om jag tränar hemma.

ska säga att jag vill fokusera på att göra mina överarmar och ben slimmade.

om mina ben och armar skulle varit smalare så hade jag kanske kunnat slappna av på sommaren, går ju fullt påkläd på sommaren.


Kommentarer
Postat av: Benzo

Hej!

Tänkte bara kolla vad Appen du använder heter ?

Tack på förhand/F

2012-02-04 @ 17:06:16
URL: http://oxynormal-benzo.blogspot.com
Postat av: Q

Du kanske ska titta på detta med eftertanke, speciellt om du har barn lr tänkt få.



http://www.tv.nu/p/12020513551500tv3

2012-02-05 @ 14:20:29
Postat av: Morrfin.

Fan vad avis att du har en syster som är PT alltså!

2012-02-05 @ 21:19:33
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Skinny

Vad för laxering använder du och heter de ?

2012-02-06 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0