svar till skinny

Skrivet av Ache
Postat 2012-02-06 klockan 21:19:16.

jag använder dulcolax, det går att köpa receptfritt på apoteket.

dock vill jag att man ska vara medveten om att man inte kan ta dulco hur länge som helst, det förstör tarmfunktionen och har man otur så kan man bli illa tvungen att ha stomipåse.

näringen som passerar genom tarmen tas upp innan dulco får bort maten ur kroppen så det fungerar inte som något bantningsmedel, det enda som sker är att man går ner i vätska och i massa.

så om man inte behöver ta dulco så rekommenderar jag det inte!

Kommentarer
Postat av: +

vill aldrig aldrig ta det igen efter den här ångestmorgonen. är orolig att jag sabbar mig rejält med dulcon..

2012-02-07 @ 00:47:39
URL: http://tystasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0