dag vag - dimma

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-26 klockan 12:40:58.

vila i frid stig vig, som igår lämnade vår planet. en fantastisk musiker från bandet dag vag.





idag känns det i bröstet att gårdagens vomitering var svår, känner i halsen att det river och jag tror även att jag håller på att bli sjuk, vilket inte är passande inför helgen. i helgen kommer nämligen PKB och på lördagen ska min kusin ha avskedsfest då hon flyttar till ett annat land under ett år.

jag fick igår brev från capio, de vill att jag ska komma på bedömningssamtal i mitten av mars och jag känner att jag inte vill men ändå vill, det skrämmer mig. mycket för att jag ska ändra allt som varit mitt liv i så många år, samtidigt som jag är trött på att hetsa och spy. jag är även rädd att de ska ändra sig gällande min diagnos, att jag inte alls är bulimisk utan bara en random hetsare, min största rädsla är att jag ska ha BED.


kan ni inte säga vad ni vill ha från mig? ni är ändå många som läser men ändå inga kommentarer. vill ni ha en frågestund? (så jävla rädd att inte vara omtyckt..)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Viktor är inte överförtjust i att jag läser såna här bloggar... Om jag läser någon äs-blogg så måste jag lämna 500kr från mina fickpengar :( Haha. Därför vågar jag inte kika in här så ofta och kommentera! :(

2012-01-27 @ 09:45:24
URL: http://aventyra.blogspot.com
Postat av: Amanda

Du gör ingenting fel. Ibland vill jag kommentera (detta är min första kommentar) men vågar inte riktigt av någon anledning. Ska försöka bättra mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0