day 06: do you binge? if so, explain why you think you do.

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-24 klockan 16:14:04.
ja, jag gör ju det.. vet faktiskt inte.. jag hatar det. försökt diskutera detta med min psykolog men det känns alltid lika jobbigt så jag ger oftast upp.. jag har fått diagnostiserat att jag har bulimi och tydligen en svår sådan då jag haft det länge, kommer i framtiden att gå behandling för detta och nu i mitten av februari ska jag antagligen gå på möte med capio (andra gången, sist tacka jag nej till daglig dagvård). får se hur det blir då jag kommer gå dit en gång i veckan.


källa: america's next top model, cycle 7 - modell: michelle babin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0