den svenska björnstammen - allting kommer bli bra

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-15 klockan 21:31:39.

vart till min bror en sväng, blev två kulor hemmagjord glass, en mazarin och en lite muffins.. orkar inte med mig själv, tog en macka innan jag åkte också.

är i hetsmode men försöker dämpa det så gott jag kan. åt chipsen som var kvar från igår också. min kropp vill hetsa och min hjärna vill spy, spy vad den än kan.

köpt tre småbitar choklad, en plopp, en cloetta och en sportlunch. sådana tre för tio.

ska inte äta dem..


måste låna pengar av min sambo för att köpa medicin, 540 kr kostar det. orkar verkligen inte vara i skuld till honom för jag har varit det i över ett år nu och han betalar det mesta ändå och jag vill verkligen kunna spara pengar också.

nästa lön blir jag skuldfri, sen månaden efter kan jag börja spara igen om jag inte blir manisk eller hamnar i hetsträsket igen.

nämligen så att jag kan handla mat för flera tusen när jag hetsar som värst och sen så har jag en tendens att handla massa skitsaker när jag är manisk.


mat skit idag, träning skit.. imorgon ska jag hämta medicin och fixa fingeravtrycket så att jag kommer in på gymmet.. /ache


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0