jag lever

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-06 klockan 23:39:12.

det gör jag.. senaste tiden har jag varken spytt eller hetsat utan försökt äta tre mål om dagen;
yoghurt och müsli till frukost
fiberhavregrynsgröt med kanel och äppelmos (som jag övrigt fick en kollega att börja med)
till middag blev det de som mannen bjöd på..

nu är jag på väg hem från en fin middag hos min bror (han är fantastisk på att laga mat) och allt jag tänker på är att hetsa och jag vet redan vad också.

smörgåsar, vegbullar och glassbåtar! längtar så att jag spricker!

senaste tiden har jag varit deppig eller deprimerad (vet inte vad gränser går när man är bipolär) och mest bara varit, känner hur energin ökar och med den även min självbild och mina tvång.

positivt; jag ska ta tag i mina studier och söka till sophiahemmet (måste även kolla upp röda korset) sjuksköterskeutbildning!!


men nu hets, spy och laxera! imorgon gym!

/ache


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0