seria a-snack på tv11

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-15 klockan 12:38:03.
snart är det dags för match men tänkte slänga ut en snabb uppdatering.
matchen jag ska se är SS Lazio (möta Atalanta), mitt vackra lag, biancoceleste <3

dagen har varit mest chill, vaknat, diskat lite, kokat potatis och rivit morötter till min fiskgryta som jag ska göra.

igår åt jag chips till filmen, vilket jag ångrar djupt för det var inte ens gott.. sköljde ner chipsen och ångesten med cola zero, allt för att få bort smaken och inte känna att jag skulle spy. spydde inte.. vågen visade -0,4 kg, vilket är bra, det går ner några hekto i taget.

nu fotboll iallafall, senare laga klart min gryta, sen ska jag förbi en mataffär, får se vilken jag tar.
sedan till min bror och hälsa på, pussa lite på min yngsta brorson. sen ska jag promenera hem, tar ca. 40-60 minuter hem från honom och jag tänker gå i raskt tempo så kanske lite snabbare men fortfarande en bra promenad.


dagens intag:
frukost: 2 små skivor fröbröd med mager ost och fem skivor smörgåsgurka på samt tea.
lunch: en morot med tea

planerat:
middag: min fiskgryta på torsk, matlagningsgrädde, morötter, rödlök, potatis och kryddor. funlight eller cola zero till.




FORZA LAZIO! CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Åhh den fanns inte på android :(

2012-01-15 @ 13:21:07
URL: http://skinnyness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; haha aa :)

2012-01-15 @ 14:17:05
URL: http://skinnyness.blogg.se/
Postat av: nadja

hej babe!



ja det stämmer att jag är typ 2. jag fick diagnosen i november eller december för ett drygt år sen. jag äter Lamictal (stämningsstabiliserande) och Cymbalta som antidepp. Sen äter jag ibland Lergigan för att kunna somna men det gör mig så himla seg dagen därpå att jag försöker att undvika det.



är du diagnostiserad med bipolär sjukdom?

2012-01-15 @ 15:42:39
URL: http://igiveyouthemorning.blogg.se/
Postat av: nadja

sv: är du typ 1?



när jag blir hypoman shoppar jag också jättemycket :/ det är svårt att bygga upp ett sparkapital när man bara slösar bort det, oavsett det är på kläder och läppstift (blir så sjukt ytlig när jag är hypoman) eller på glass/choklad/sprit/efedrin/DMAA/pizza när jag är deprimerad.



jag har väldigt svårt att hamna i "normalläge", antingen är jag mer eller mindre på botten eller så är jag lite halvt hypoman, typ väldigt energetisk, jätteeffektiv, okoncentrerad, glad och högljudd, (kåt) osv men ändå inte på den nivån jag är på när jag är hypoman "på riktigt" och knappt behöver sova eller äta.



hur länge har du vetat att du är bipolär?



förresten! jag kan inte kommentera på något av de första två inläggen du skrivit, asknepigt!



kram kram

2012-01-16 @ 21:54:40
URL: http://igiveyouthemorning.blogg.se/
Postat av: nadja

kan fortfarande inte kommentera på något av dina senare inlägg. :S



sv: jag köpte pulver, 10 g för 300 kr inkl frakt. vägde det jag fick och vikten stämmer.

2012-01-17 @ 23:16:04
URL: http://igiveyouthemorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0