simpsons på tvn

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-19 klockan 16:43:18.
har ätit för 944 kcal idag, inget vettigt. hatar mig själv..

frukost
activia yoghurt - 110 kcal
kiwi - 56 kcal
kopp tea

lunch
3/4 av en barnpizza, margaritha - ca. 577
cola light

fika
en chokladboll - 202 kcal
kaffe

övrigt: kaffe, kaffe, kommer nu på kvällen dricka tea och kanske kaffe, vatten - minst 7 glas

anledningen till pizzan var att vi var ute på utbildning hela dagen idag och jag försökte komma undan men inte funkar det med min egna kollega, hon reagerar direkt när man inte äter.. skjut mig.. hade hamnat på ett bra intag idag. iallafall under 1000 kcal..

annars har jag babblat på för mycket om mig själv, vilket betyder att skvallerbyttan på jobbet vet att jag blivit anhållen en gång, under en demonstration, fast att jag inte gjort något. sedan så tyckte väl min andra kollega att jag var väldigt konstig som prata på om allt och inget. vad ska man göra när man är hypoman? pallar inte bry mig.


saker jag ska höra idag
bada ena katten
städa toaletten
träna 30 minuter
duscha
fixa håret
diska


en våg av ångest sköljde precis över med mig, varför pratar jag så jävla mycket för?! orkar inte med mig själv.. varför kan jag inte vara bättre på att komma på undanflykter? känns som om de hört allt. imorgon ska jag laxera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0