tystnad

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-09 klockan 02:17:16.
besviken över min träning om jag ska vara helt ärlig, dock märks det att jag varit sjuk i ca. två månader
och att jag inte tränat på ett bra tag (bortförklaringar)..

dagens (läs: gårdagens) träning blev följande;
20 minuter styrketräning - 84 kcal
Crosstraining - 50 kcal
Löpband - 100 kcal
Cykling - 100 kcal

summa: 334 kcal
styrketräningen hade jag fokus på ben och armar.
benen kör jag 15 kg och set om 20x5.
armarna som jag är mycket svag i kör jag 10 kg och 5x3 set.

kör just ben och armar då de är de områden som jag skäms mest för..
magen kan man enkelt gömma men när sommaren kryper fram så är det
benen och armarna jag mår mest illa för..

förra sommaren mådde jag riktigt dåligt och körde på jeans och leggings samt koftor och långärmat,
blev riktigt varmt vissa dagar..


träningstips: kör övningar i set, alltså 8 gånger sen paus och gör om det tre gånger till (8x3), öka eller sänk om du märker att du inte klarar alla omgångar.



dagens matintag är inte alls värd att nämnas då det blivit mackormackormackor, utom middagen
som blev vegbullar, med ugnspotatis samt kokt blomkål och broccoli.


imorgon ska jag handla mat, blir mycket fisk och grönsaker samt en hel del frukt.
har ca. 1000 kr kvar denna månad som jag tänkt lägga på mat.. inte hetsmat utan nyttig mat.

lite fit/thinspo:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0