vindsus

Skrivet av Ache
Postat 2012-01-16 klockan 23:08:39.

förlåt för dålig uppdatering idag.

imorgon svarar jag på kommentarer och dubbla poster på 30 days challenge.

låna pengar av min man igen för att köpa medicin, 500 kr, som kostade mig 541 kr. höll på att få panik på Apoteket eftersom min medicin, lamotrigin 200mg, är beställningsvara och det var krångel på Apoteket så var jag rädd att jag inte skulle få min medicin. var slut igår så missa en dag, har en tendens att känna av redan efter ett par dagar om jag missar (vet inte om det är jag som får för mig eller om medicinen hinner gå ur kroppen så snabbt?).


varit uppvarvad idag, eller snarare mixed state, deppad och uppvarvad. grinat och flippat på min ena katt som jamar för att hon vill ha kärlek, fått ångest för att jag inte orkat och hellre velat fixa och ha mig.

testat ny sömnmedicin som jag äntligen fått, tidigare inte fått det utskrivet pga. att min läkare inte tycker bipolära ska äta sömnmedicin. fått nozinan 25 mg. tog den vid 20.30 och känner inget än. mer uppvarvad.

såg en bild på någon av era bloggar om att gå ner fem kilo till alla hjärtans dag, det får bli mitt delmål. då blir det 67.4 kg, har problem med att komma under 70 kg men när jag kommit under går det fort neråt ett tag. problemet är att om jag tappar och så går det snabbt upp.

vem är på att tappa fem till den fjortonde?

ätit fem choklad muffins som jag bakade, choklad, choklad, frukost och middag. känns ovärt. ingen träning heller, utan låg och kolla film.

/ache


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0