peppande kommentarer

Skrivet av Ache
Postat 2012-06-16 klockan 20:47:20.
jag vill tacka er för era fantastiska kommentarer, det är svårt nu men jag lyfts av
era vackra skrivna ord.. det behövs verkligen när det bara känns så jävla svart.

ni är underbara, tack!





eftersom denna fantastiska människa skrev en kommentar som kom lite som en
käftsmäll men även var precis vad jag behövde och hon skrev ut mitt riktiga namn
så publicerar jag det i detta inlägg istället fast utan mitt namn då <3

Johanna Larsson om ...:
Tro på dig själv. Om du inte tror att du klarar det, hur fasen ska du göra det då? Kom igen nu ..., ta fram jävlar annamman och kör på nu! Du kommer visst att klara det!

<3

Kommentarer
Postat av: Alice

haha, alla behöver en mental spark i baken ibland:D

2012-06-17 @ 00:23:07
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: Jelena

Ja hejja dig! =)

2012-06-17 @ 21:17:59
URL: http://felstavad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0