svar till anonym

Skrivet av Ache
Postat 2012-06-12 klockan 00:54:16.
Anonym om håkan hellström - en midsommarnattsdröm:
Gud vad jobbigt. Det är så oerhört triggande när någon gör det. Jag vet själv jag har samma problem. Jag har en vännina som gör detsamma och jag funderar på att pausa våran kontakt för att inte dras ner själv.
Jag tycker du inte behöver umgås med henne som du gör? Säg det till henne. Jag tror man ska vara ärlig och rak när det gäller sådant. Det gynnar alla. Att prata med behandlarna är en sak men jag tror att hon kommer att ta till sig det mer om du pratar med henne skälv. Säg bara. Jag vet vad du gör. och det triggar mig och detta är inte okej.



SVAR:


jag har typ givit upp, jag ska ändå vidare så kan lika gärna bara bita ihop.. känns som om jag inte vill förstöra den relation jag fått med henne.. för hon är underbar men just hela grejen om att vara sjukast orkar jag inte med. tröttsamt att se hur det faktiskt går bra för folk men de alltid ska se det negativa istället för det positiva.. men som sagt så är jag snart på annan ort så då slipper jag förhoppningsvis det. tror till och med att det är en av anledningarna till att min behandlare ville slussa mig vidare för att slippa allt tävlande och alla smala som kommer direkt från heldygns.

tack för din fina kommentar och hoppas det ordnar sig med din vän, tror du ska ta rådet du gav mig och prata med henne för fina vänner är alltid bra att ha! kram!

Kommentarer
Postat av: together in paris

re: vad är det för tatueringar du har? C:

2012-06-12 @ 01:01:40
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/
Postat av: together in paris

re: jag har en lilla my på höger handled, en handflata stor ungefär. nu ska det bli en text och en symbol :3

2012-06-12 @ 02:13:20
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/
Postat av: Zäta

Sv; Haha, ja. Dock är det inte så troligt alls att vi flyttar, för så länge pappa inte vill så blir det inte... och pappa är envis.



Oh, kul.

Ja, jag hoppas att jag kan se dem någon gång.

2012-06-12 @ 06:33:31
URL: http://paperbag.blogg.se/
Postat av: Alice

SV: Tack för din kommentar, jo jag har börjat inse att mitt beteende kring mat inte vart det bästa. Jag jobbar på att känna mig ok att äta mer än 600 kcal/dag som liksom varit min gräns. Jag hde nästan glömt att man inte behöver vara hungrig 24/7 trots att man inte går upp i vikt. Just nu äter jag 4 mål om dagen och en ask med körsbärstomater eller något däremellan att tugga på när suget faller på. So far har jag inte hetsat heller:D Din blogg är en grym inspiration till att ta sig i kragen btw:D

2012-06-12 @ 08:56:34
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0