ångesten

Skrivet av Ache
Postat 2012-03-18 klockan 22:58:45.

förstår inte hur ångesten inte kan låta mig andas, sen att min sambo hostar hela tiden gör ju inte saken bättre eftersom det bara är jobbigt att höra.

om tre dagar, eller två och en halv så ska jag infinna mig på capio för genomgång om vad dagsjukvården innebär, regler och liknande. annars vet jag inte mycket om samtalet. gissar att jag ska göra stepwise också.

just nu mår jag illa också och det gör ju inte saken bättre heller.

imorgon börjar jag räkna kalorierna exakt igen även om jag inte varit över 700 kcal, om man inte räknar alkoholen igår vill säga. och sen pommes jag åt inatt.

jag är lite rörig i hjärnan.. fuck.


Kommentarer
Postat av: L

re: Härligt att det blev en bra kväll! ^^

Min var...ensam. Tycker det är lite jobbigt med helgerna som man liksom förväntas se fram emot "för då är man ju ledig och kan ha KUL". Så blir det inte så och man känner sig misslyckad.

Nåja, nu är det måndag i alla fall. :)

2012-03-19 @ 10:06:39
URL: http://glitterlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0