capio och kronan

Skrivet av Ache
Postat 2012-03-21 klockan 11:11:50.
min psykolog från kronan ringde idag, tydligen hade jag tid igår och jag
har ett svagt minne av att vi bokade tiden per telefon men att jag även
bad om att få en kallelse hem just för att jag visste att jag annars skulle
glömma och missa tiden.. vilket jag nu gjorde.. känns ändå jobbigt då hon
ska sluta.. sen att hon prioriterar andra är fantastikskt det med..

enda tiden jag får framöver är en telefontid i mitten av april.
dock vet jag ju att det är pga. att hon inte kan hjälpa mig förräns jag inte
är lika borttappad i ätstörningen..


jaja.. jag kommer sakna henne och jag är inte alls glad över att behöva
skapa en ny kontakt på kronan (behöver det parallellt med capio pga.
min bipolära diagnos) och samtidigt behöva hitta min plats på capio..



fick veta att jag låg långtfram i kön för dagsjukvården iallafall..
får veta mer idag vilket fall.


vikt: 69.3 (hahahhahaha, och du ska till en äs-klinik)
det blir fasta i form av flytande utan kilokalorier. fridens!




Kommentarer
Postat av: Minus

Ska du till en ÄS? Nu är det minsann något jag har missat!

2012-03-22 @ 10:37:22
URL: http://minus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0