en liten uppdatering

Skrivet av Ache
Postat 2012-03-29 klockan 23:29:42.

jag har verkligen velat blogga men vill inte verka allt för negativ mot capio för jag tycker verkligen inte att det är dåligt där men min ångest är väldigt hög just nu med all mat och viktpendlande att jag inte vet vad jag ska bli arg och ledsen på.

människorna är underbara, öppna och trevliga. behandlarna är verkligen förstående och hjälpsamma men jag blir så frustrerad över att jag måste dricka juice på morgonen (behöver få i mig vitaminerna) och det är jobbigt att jag aldrig hinner bli klar inom tidsramen och från nästa vecka måste jag göra det.

man får ta en dag i taget..


Kommentarer
Postat av: Not On Top

<3 en dag i taget! usch, låter verkligen kämpigt.. men du fixar det! :)

2012-03-30 @ 08:44:34
URL: http://notontop.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Jag lovar dig att det kommer att bli bättre. Du får bara inte ge upp. <3

2012-03-31 @ 09:17:59
Postat av: L

Kämpa på! Skönt att du trivs så bra med behandlarna och så och att du ändå verkar positiv fast det är jobbigt.

Kram!

2012-03-31 @ 18:10:42
URL: http://glitterlila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0