...

Skrivet av Ache
Postat 2012-03-31 klockan 13:42:21.

varför kan jag inte bara få ha en dag där jag kan få andas ut, känna att livet är helt okej.. att få känna att allt kommer bli bra tillslut, slippa känna hetssug vid varje misslyckande, slippa känna behovet av tomhet och hunger vid varje misslyckande. känna mig normal bara. vad nu det egentligen menas.

vill inte att denna blogg ska bli deppig utan vill att den ska vara en kamp på väg mot ett smalt men friskt liv, utan hetsätning/spy-dagar.


Kommentarer
Postat av: Not On Top

<3 det måste väl komma sådana dagar med? när man bara kan få 'vara' och allt flyter på och känns iaf okej.. åh vad jag längtar efter dom dagarna!

2012-04-03 @ 13:03:41
URL: http://www.notontop.bloggplatsen.se
Postat av: L

Jag hejar på dig! Och de kommer de där dagarna. Fortsätt kämpa på med behandlingen och kom ihåg varför du vill ha förändringen.

Det var tråkigt med din mormor. Jag beklagar.

Kram och tack för stödet <3

2012-04-08 @ 17:34:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0