första dagen

Skrivet av Ache
Postat 2012-03-26 klockan 08:29:22.

är pirrig som första skoldagen, fast kanske inte. pirrig är jag och illamående.

men det kommer bli bra, alla säger att det kommer bli bra och jag är på väg till ett bättre liv. men just nu vill jag bara vända om och hetsa, spy, hetsa, spy som jag alltid gör när jag inte har kontroll över mitt liv och mina känslor.

är otroligt rädd för att jag inte vet vad komma skall. jag vill sluta hetsa, jag vill sluta spy men jag vill fortfarande bli smal så frågan hur det ska gå ihop? 1+1 blir inte 3.

vaknade upp imorse i panik för att jag trodde jag hade försovit mig, så verkligen ingen bra start. hade tänkt äta min vanliga frukost på gröt men tanken på alla mål jag ska äta idag så kunde jag inte tillåta mig själv att äta något självmant.

jag vet fortfarande inte hur jag ska berätta för jobbet, har sagt att jag ska på läkarbesök nu på morgonen, ska vid lunch (när jag förhoppningsvis vet ungefär hur länge jag tänks bli sjukskriven) idag och meddela att jag inte kommer komma dit.

för att knyta samman inlägget så jag är bara orolig inför min första dag på dagsjukvården, men jag ska nog äntligen få bli fri från min bulimi.


Kommentarer
Postat av: L

Lycka till idag. Det kommer gå bra!

Kram

2012-03-26 @ 09:56:11
URL: http://glitterlila.blogg.se/
Postat av: Not On Top

<3 lycka till! hoppas det går/gått bra! =)

2012-03-26 @ 10:37:04
URL: http://www.notontop.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Tusen hjärtan till dig. Var stark.

2012-03-27 @ 07:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0