kan inte förmå mig själv att äta

Skrivet av Ache
Postat 2012-03-31 klockan 13:07:29.

just nu är det lunch här på högskoleprov men jag kan verkligen inte äta. känner mig grymt besviken på mig själv men allt har gått åt helvete sen igår kväll.

igår smsade jag min sambo och bad honom ringa vid 21.40 för att jag behövde vila en halvtimme innan jag skulle fixa allt för idag. han fick smset runt 22 och började smsa mig för att han trodde att jag skrivit fel men jag hade glömt mobilen på ljudlöst vilket gjorde att jag varken märkte sms eller telefonsamtal med tidigare erfarenhet av överdos så vart han självklart orolig, vilket ledde till att han ringde min bror som i sin tur ringde min mor som gick för att kolla till mig (hon har extra nyckel hem till mig) men jag mådde såklart bra men jag fick sådana skamkänslor och jag hetsade även igår.

fixade det jag hann till idag och imorse så packade jag allt utom mina pennor. så när första provpasset skulle börja så hade jag ingen penna, tur fanns det en kille med extra pennor så fått låna en av honom, har inget sudd så fick använda fingret och saliv för att sudda, så vet inte om det var tillräckligt.

nu sitter jag här och känner mig som en idiot, både för alla mina misstag men även för att jag prioriterade maten framför att kontrollera ifall jag fått med mig mina pennor och sudd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0