söndag

Skrivet av Ache
Postat 2012-03-18 klockan 18:08:40.
björnstammen var fantastiska och jag hade en bra kväll.. dansade och dansade, underbart.
sen så träffade jag två vänner från gymnasiet som jag inte träffat sen dess ungefär, alltså
ca. 4 år sedan. haha. men nu har vi planerat att vi kanske ska åka på p&l i sommar, men vi får se.

drack faktiskt rätt bra igår, blev full men inte katastrofalt full. dock fylleåt jag, gör aldrig det.
en tallrik pommes frites med olika dipsåser.

dock så har jag bara gått upp 0,4 kg imorse så jag är nöjd. kan inte bestämma mig vad jag ska
äta till middag idag.. åt en bit vinetta (glassen, fråga mig inte varför), en skiva frörågbröd med
en msk kvarg och en msk tofisk på burk med citronpeppar och curry. sen har jag ätit ett päron.

vet inte ens vad jag är sugen på, kanske gröt? GRÖT BTW! perfekt att äta innan man ska ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0