det är fan inte lätt.

Skrivet av Ache
Postat 2012-05-11 klockan 21:58:32.
det är svårt, det är jättesvårt. jag orkar inte riktigt med att äta sex gånger om dagen och
jag har antagligen fått en inflammation alt. spytt sönder min övre magmun för jag får
ofta uppstötningar.. och nej, det är fan inte gott att svälja ner mat som fått sig en omgång
magsyra.

sen att jag sitter hemma för 4589459340 gången en fredag känns fan inte bra, förut hade
jag mitt destruktiva beteende men det har jag inte nu så vad fan gör man?


köpte ett nytt tv-spel, Kingdoms Heart, och självklart så funkade det inte med vårt PS3,
så jag har suttit och virkat mormorsrutor.. det är det vi gör på behandlingen,
virkar, löser korsord, kollar film, går stavgång och vilar.. man känner sig lite väl lat
och understimulerad. men jag är medveten om att detta bara är nu, det handlar bara om
en kort period i mitt, förhoppningsvis, långa liv.


jaja, jag ber om ursäkt för mitt lite väl virriga och oinspirerande inlägg.. nu måste jag äta
mitt kvällsmål som jag skjutit på lite allt för länge. filmjölk med flingor och 3 msk sylt..
samma sak varje dag, tre gånger om dagen.. frukost, mellanmål och kvällsmål.

Kommentarer
Postat av: together in paris.

känner du att du får ut någonting av behandlignen då?

2012-05-12 @ 19:42:23
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0