grimes - oblivion

Skrivet av Ache
Postat 2012-05-12 klockan 15:12:13.
under behandlingen har jag haft möjlighet att tänka på mitt liv utan allt detta och det skrämmer mig,
vem är jag utan ätstörningen? jag har knappt några vänner eller intressen kvar, jag har blivit tvungen
att lägga det åt sidan för att kunna skydda sjukdomen.

jag skulle kunna ligga hemma hela helgen, max tagit mig till gymmet om jag hade ork för det annars
hade jag gått runt och pysslat hela dagen, fokusera på att inte äta.. hetsa och spy, sedan städet.

det är fan inget liv, jag vill leva. men jag måste ta mig ur detta vakuum jag fastnat i, jag måste våga mig ut.


source: har tyvärr inte kvar länken..

Kommentarer
Postat av: Olle

Sv: Nja inte så där överdrivet mycket för jag har knäskador på båda knäna så jag är lite begränsad men jag tränar mer än vad jag gjorde för ett halvår sedan helt klart.

2012-05-12 @ 19:14:06
URL: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0