nattliga tankar

Skrivet av Ache
Postat 2012-05-20 klockan 03:10:58.

känns som om jag tagit på mig en kamp jag inte visste skulle vara så hård.

jag har alltid gått med på vad sjukdomen säger och vill och nu när jag kämpar emot så blir den starkare än någonsin. som om den hittar alla hål jag inte hunnit täppa igen.

jag vill bli frisk men jag trodde inte det skulle bli så svårt. jag trodde lite på en quickfix, jag trodde inte jag var så sjuk, eller jag trodde visserligen inte att jag var sjuk överhuvudtaget.

jag har förlorat så mycket, vänner, intressen, kreativitet, lugnet, att kunna njuta, sociala sammanhang, orken..

jag vill inte förlora, jag hatar verkligen att förlora.. men vinner jag inte nu så förlorar jag antagligen allt och det betyder även det lilla som fortfarande är jag.


Kommentarer
Postat av: S

Det märks bara mer hur jävlig sjukdomen är nu för att din egen röst har börjat höras igen. Du är starkare. Den är svag. Egentligen är den faktiskt det. Det gäller bara att komma åt den.

2012-05-20 @ 16:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0