orkar inte..

Skrivet av Ache
Postat 2012-05-15 klockan 14:39:15.

idag har det verkligen varit skit..

frukosten tog emot, lunchen än värre, kroppskännedomen åt helvete och nu är det snart mellis..

mitt ansikte har blivit rundare.. känns som om jag inte blir tagen på allvar för att jag inte väger tjugo kilo mindre eller kräks varje dag.. jag är inte frisk för att jag lyckats hålla mig ganska bra från att hetsa och spy. märker att jag bara byter beteende och jag orkar inte vara i det här längre, ändrat beteende men inte sjukdom i tolv jävla år nu, det är mer än halva mitt liv..

idag hade jag helst sluppit..


Kommentarer
Postat av: Zäta

Sv; Haha, ja.. bra att vi är/var glada!



Ja, Ebba Grön-låtar är jättemysiga att sjunga. <3

2012-05-15 @ 15:00:14
URL: http://paperbag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0