walk off the earth -
somebody that i used to know

Skrivet av Ache
Postat 2012-05-12 klockan 20:02:11.
dagen har varit lite rörig. började med att jag sov länge så
åt inte frukost förens vid 11.00 och sedan lunchen vid 13.00,
vilket inte var någon vidare bra lunch.

blev två smörgåsar med en varma koppen, inget näringsinnehåll
och absolut inte godkänt som en lunch men jag klarade inte av
att välja något och tanken att laga mat gjorde ont i kroppen.

fast med tanke på ångesten efter lunchen hade det nog varit
bättre att bita i det sura äpplet och lagat mat.

sen drog vi ut och handla lite jag och min man, vart lite bråk då
jag inte har några pengar men handlar väldigt mycket på avbetalning..
och jag förstår honom men det är inget jag tänker på i stunden.

på tal om kläder så har jag hur mycket kläder somhelst som jag
har sparat för att ha sen, sen när jag blir "perfekt"..
vet inte riktigt vad jag ska göra med dem, kan säkert ha dem om
jag äter nyttigt och tränar normalt men tanken på vad de stått för
innan så känns det inte alls speciellt bra att låta dem ligga kvar som en
påminnelse för jag kommer ju inte bli så tunn som jag önskat, det går
inte att leva så. inte för mig iallafall.

blev ingen mellis pga. dålig planering och sen frukost+lunch men då
valde jag och lyxa till det hela lite så vi åt faktiskt våfflor!
jag hade faktiskt lite grädde på också! dock är det fortfarande ett sjukt
tänk, att det blir "okej" att äta våfflor med sylt och grädde för att jag
inte ätit mellis och frukt tidigare..

jaja, jag har iallafall ätit våfflor och DET VAR GOTT!


våffla med sylt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0